XXX Pielgrzymka Tarnowska

2012-09-15 22:44

25. sierpnia 2012 roku, po dziewięciu dniach pielgrzymowania, pokłoniliśmy się Jasnogórskiej Pani. Wędrowaliśmy z grupą nr 1.
Refleksjami po niej dzielą się:

Była to moja pierwsza Pielgrzymka do Częstochowy i było po prostu CUDOWNIE! Polecam każdemu, kto jeszcze nie był, bo atmosfera, która tam panuje jest niesamowita. Mimo bolących nóg nie chciałam wracać i stwierdzam, iż 9 dni to koniecznie za mało!

Marlena

Jestem zachwycony, było fantastycznie! Szedłem drugi raz, wrażenia jeszcze bardziej pozytywne niż rok temu, może dlatego, że już wiedziałem czego się spodziewać i mogłem skupić się w pełni na rekolekcjach w drodze. Bardzo dobrze tę Pielgrzymkę wspominam, nie tylko dlatego, że pogoda dopisała, nie dlatego, że pod względem kondycyjnym wszystko było wręcz perfekcyjnie, lecz głównie z powodu, dla którego się na pielgrzymki chodzi: była bardzo owocna dla mnie. Bardzo jestem za to wszystko Bogu wdzięczny, takie Jego wyczuwalne działanie w naszym życiu naprawdę dodaje power’a.

Maciek

Pielgrzymka jak zawsze ma swój klimat. Atmosfera, dodatkowe siostry i bracia, którzy zastępują ci rodzinę przez te dni – to wszystko na długo pozostaje w środku i fakt - z utęsknieniem czeka sie na następną!

Klaudia